Bestelling Beschadigd

 

Alle bestellingen die via onze "Standaard Discrete Verzending" en "Gratis verzending" worden verzonden, worden verzekerd verzonden. U hoeft zich dus geen zorgen te maken over schade ontstaan tijdens transport. Neem contact met ons op als er iets mis is met uw bestelling of als u defecte artikelen heeft ontvangen.

 

Om uw claim in behandeling te kunnen nemen, hebben we een aantal gegevens nodig. Stuur ons alstublieft zes foto’s van de schadezending (BINNEN 48 UUR NA ONTVANGST!):

  • 1 foto van de hele buitenkant van het pakket
  • 1 foto van het geopende pakket
  • 1 foto van alle typen binnenverpakkingen
  • 1 foto van het gehele beschadigde artikel
  • 1 detailfoto van de concrete schade
  • 1 foto van het verzendlabel op de verpakking

Zonder deze foto's (op tijd ontvangen) kunnen we uw schadeclaim helaas niet in behandeling nemen!

 

Copyright © 2023 Bongify. All rights reserved.